Arhivă : Știri din Brașov Înapoi
Curs de branding și comunicare în industrii media, luni, la Centrul Multicultural al Universității Transilvania
Biblioteca Județeană din Brașov, în parteneriat cu Centrul Multicultural al Universității “Transilvania” și Muzeul de Artă vă invită luni, 10 octombrie, de la ora 16.00, la cursul practic „Branding și comunicare în industrii media”.
Cursul se va desfășura la Centrul Multicultural al Universității Transilvania și este susținut de Cristina Simion, curator și galerist, cu o bogată experiență profesională și în alte domenii, precum jurnalism, publicitate, marketing sau relații publice.
„În
urmă cu aproape 10 ani, a făcut o alegere, renunțând la cariera
din România și stabilindu-se în Germania. Aici s-a gândit ce i-ar
plăcea să facă și a decis să-și împlinească visul de a avea o
galerie de artă și de a promova artiști. A făcut cursuri de
curatoriat, a organizat expoziții în galeria proprie, Tiny Griffon
din Nürnberg, și în afara ei, scrie cărți și albume de artă,
cataloghează colecții private de artă, coordonează parteneriate
transfrontalieră între Germania și România în domeniul artistic.
A fost co-curator la Bienala internațională de arte vizuale Bienala
albastră din Brașov, două ediții. (...)
Îmbinând experiența de jurnalist, de
marketing, de galerist și curator, Cristina Simion a susținut
seminarii de branding și comunicare pentru mediul artistic și a
oferit din experiența sa celor tineri și nu numai, ca sprijin în
afirmare și publicitate”, au precizat
organizatorii evenimentului.
Cristina Simion va aborda mai multe subiecte în prezentarea sa, de la importanța brandingului și a imaginii profesionale și până la reputație, leadership sau impact social.
După seminarul practic, Muzeul de Artă din Brașov le-a pregătit celor prezenți și un tur ghidat al expoziției Magdalena Rădulescu, găzduită pe simezele Centrului Multicultural.
Cei interesați se pot înscrie completând formularul disponibil aici: Înscrieri.
Evenimentul
are loc în
cadrul SCIFEST – Festival de știință și industrii creative.